ET CETERA
- უმბერტო ეკოს “ვარდის სახელი”
- უმბერტო ეკოს “პრაღის სასაფლაო”
- პატრიკ ზიუსკინდის “სუნამო”
- კენ კიზის “გუგულის ბუდეზე სხვა გადაფრინდა”
- ყურბან საიდის “ალი და ნინო”
- ჯერომ სელინჯერის “კლდის პირზე, ჭვავის ყანაში”
- ალეკო შუღლაძის “გადამალვა”
- მარტინ ემისის “ღამის მატარებელი”
- სტივენ კინგის “კუჯო”
- ალან უოტსის “აღმოსავლური სიბრძნე და თანამედროვეობა”
- უმბერტო ეკოს “საცდელი ნომერი”
- მაჰმუდ დოულათაბადის “პოლკოვნიკის მიმწუხრი”
- ორჰან ფამუქის “ჩემი უცნაური ფიქრები
- უმბერტო ეკოს “ფუკოს ქანქარა”
- ნუგზარ ზაზანაშვილის “მექანიკური როიალი”
- ალენ ვანიეს “ფსიქოანალიზის შესავალი”
- კარლ გუსტავ იუნგის “მეტამორფოზის სიმბოლოები”
- მატიას ენარის “ესაუბრე ბრძოლებზე, მეფეებსა და სპილოებზე”
- გოლი თარაყის “არჩევანი”
- მილან კუნდერას “უმნიშვნელობის ზეიმი”
- სიუ მონკ კიდის “ფუტკრების საიდუმლო ცხოვრება”
- სტივენ კინგის “მიზერი”
- სტივენ კინგის “მწვანე გზა”
- მილან კუნდერას „უკვდავება“
- ირმა ტაველიძის „სტალინის ნაძვები და სხვა ტექსტები“
- ფრიდრიხ დიურენმატის “მონოტავრი. დავალება”
- ზიგმუნდ ფროიდის „რჩეული შრომები“
- ჯონათან საფრან ფოერის “უსაშველოდ ხმამაღლა და წარმოუდგენლად ახლოს“
- ემილ ჩორანის “ქვეყნად მოვლენის უსიამოვნებაზე”
- მოასირ სკლიარის “კაფკას ლეოპარდები”
- ჯულიან ბარნსის “ერთადერთი ამბავი”
- მაიკლ ონდააჩის “ომის წილი სინათლე”
- დანიელ პენაკის “სკოლის სევდა”
- დანიელ პენაკის “რომანივით საკითხავი”
- თამარ ბართაიას “ფერფლი”
- ირმა ტაველიძის “ბნელ წყლებში”
- ალფრედ ადლერის “ადამიანის ბუნების შეცნობისათვის”
- ერიკ ვუიარის “დღის წესრიგი”
- მინდია არაბულის “ყოველი ამბის დასასრული”
- მაგდა კალანდაძის “მეორე ოთახი”
ბოლო კომენტარები